INPUT & EVAL() - Printable Version +- HP Forums (https://www.hpmuseum.org/forum) +-- Forum: HP Calculators (and very old HP Computers) (/forum-3.html) +--- Forum: HP Prime (/forum-5.html) +--- Thread: INPUT & EVAL() (/thread-11114.html) |
INPUT & EVAL() - Tyann - 07-24-2018 10:37 AM Bonjour j'ai fait quelques essais avec INPUT et EVAL() mais je n'obtiens que des messages d'erreur. Quelqu'un aurait-il fait des essais concluants ? Hello I did some tests with INPUT and EVAL() but I only get messages error. Has anyone done any conclusive tests? RE: INPUT & EVAL() - DrD - 07-24-2018 10:56 AM I have tried this: Code:
The default {reset,initial} parameters work, however, manually inputting new, (or changing existing) values, doesn't work. There are probably better ways to do this, but this is where I am at the moment... -Dale- RE: INPUT & EVAL() - Carlos295pz - 07-24-2018 04:24 PM Code: EXPORT INPEVAL RE: INPUT & EVAL() - Tyann - 07-24-2018 04:36 PM DrD Désolé j'ai été un peu laconique, message posté juste avant de partir au travail, mais je voulais parler des nouvelles possibilités offertes par la mise à jour. Sorry I was a bit laconic, message posted just before going to work, but I wanted to talk about the new possibilities offered by the update. Carlos295pz Super, c'est exactement ce que j'essayais de faire, merci beaucoup. Excellente cette nouvelle possibilité. Great, that's exactly what I was trying to do, thank you very much. Excellent this new possibility. |