Post Reply 
HP Prime Beta Firmware Version 2.2 Revision 15008
07-22-2024, 08:33 PM (This post was last modified: 07-22-2024 08:34 PM by Tyann.)
Post: #57
RE: HP Prime Beta Firmware Version 2.2 Revision 15008
Bonjour
Je viens d'installer cette nouvelle version et tout c'est bien passé.
J'ai jouer un peu avec l'application Python : tapé quelques petits scripts d'exemple tirés d'une initiation et n'ai eu aucun blocage ou plantage de ma G2, malgré pas mal d'erreurs de syntaxes de ma faute.
J'ai ensuite tapé ces mêmes script dans un programme Python dans l'éditeur de programmes et exécuté ceux ci par l'intermédiaire d'un programme PPL et là encore tout c'est très bien passé.
Tout cela est très prometteur et je pense maintenant que je vais pouvoir m'intéresser sérieusement à Python.
Merci pour cet excellent travail à toute l'équipe, vraiment une très bonne nouvelle.

Hello
I've just installed this new version and everything went smoothly.
I played a bit with the Python application: typed a few small example scripts taken from an introduction and my G2 didn't freeze or crash, despite quite a few syntax errors of my own making.
I then typed these same scripts into a Python program in the program editor and ran them through a PPL program and again everything went fine.
All this is very promising and I now think I'll be able to take a serious interest in Python.
Thanks for this excellent work to the whole team, really good news.



Translated with DeepL.com (free version)

Sorry for my english
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Messages In This Thread
RE: HP Prime Beta Firmware Version 2.2 Revision 15008 - Tyann - 07-22-2024 08:33 PM



User(s) browsing this thread: 27 Guest(s)