Post Reply 
CAS: overriding HOME variables, bug or feature? (for me, a feature!)
01-20-2023, 08:37 AM
Post: #8
RE: CAS: overriding HOME variables, bug or feature? (for me, a feature!)
(01-20-2023 06:13 AM)Tyann Wrote:  Bonjour

Concernant cette mise à jour 14638, celle-ci est elle accessible ?
ou le sera-t-elle bientôt ?

Hello

Concerning this update 14638, is it accessible?
or will it be available soon?

Tyann,

Thank you for posting. I now see that my mentioning a specific revision number could be misleading. I apologize for any confusion. I mentioned the specific revision number as there was a change in the parser (even if the change is very focused, and one that shouldn’t affect the vast majority of programs — perhaps even none in actual use [i.e., beyond little experiments by users to test / explore the boundaries of the system]); versions with greater revision numbers would include this change.

There is no public release; the revision number in this case only refers to an internal development version.

Jeff

* * *

Tyann,

Merci d’avoir posté. Je vois maintenant que ma mention d’un numéro de révision spécifique pourrait être trompeuse. Je m’excuse pour toute confusion. J’ai mentionné le numéro de révision spécifique car il y a eu un changement dans l’analyseur syntaxique (même si le changement est très ciblé et ne devrait pas affecter la grande majorité des programmes - peut-être même aucun qui est réellement utilisé [c'est-à-dire, au-delà de petites expériences par les utilisateurs pour tester / explorer les limites du système]) ; les versions avec des numéros de révision plus grands incluraient aussi ce changement.

Il n’y a pas de version publique ; le numéro de révision dans ce cas ne fait référence qu’à une version de développement interne.

Jeff
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Messages In This Thread
RE: CAS: overriding HOME variables, bug or feature? (for me, a feature!) - jte - 01-20-2023 08:37 AM



User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)