Post Reply 
How to post create an account to HP advertisement?
12-16-2013, 09:35 AM
Post: #15
RE: How to post create an account to HP advertisement?
Hello everybody,

--- message en français en dessous de l'anglais

I'm a french spoken belgian and express myself in english is pretty hard. So I'll be brief! And I ask you to be indulgent with my english. I do my best.

What a story! I did not want to start a polemic!

I did not see the member (Han) who agreed that I post was not a moderator!

You know HP calculators are very easy to sell and there is no need for using the forum for that. And I'm not a business man. I don't want to get rich by selling HP calculators! It is rather the opposite! I sell some calculators to buy other calculators. I think I'm not alone in this situation on this forum?

I am a collector and I often read the forums and articles here.
I am not a member because writing in english is difficult for me.
I just wanted to say that I had a HP-92 for sale because it is a rare model, in Belgian at least, and it could help those who seek one to find it.

This is indeed the case.


(12-15-2013 04:04 PM)Thomas Radtke Wrote:  Seriously, I'd immediately report such a post after contacting the 'seller' just to get an ebay number. This is spam, IMO.

Mister, you never contacted me! Why did you say that?

Best regards

---

Bonjour à tous,

Quelle histoire ! Je ne voulais ni ennuyer les membres, ni déclencher des polémiques ! Je souhaitais juste signaler que j'avais une HP-92 à vendre, qui en Belgique en tout cas, est plutôt rare et que cela pouvait aider des personnes qui en cherche une à la trouver.

Mon intention était de rendre service et comme il y avait une section "petites annonces" qui permettait de poster ce genre de message, je n'ai pas pensé que ça pouvait poser un problème. J'ai pris la précaution de demander si je pouvais le faire, mais c'est vrai que j'ai commis l'erreur de ne pas voir que la personne qui me répondais n'était pas modérateur !

Quiconque complète sa collection d'HP sait que ça se vend et s'achète très bien, et qu'il n'y a pas besoin de ce forum pour le faire.

Et puis je vais faire une confidence : je ne suis pas un homme d'affaire, je ne cherche pas à m'enrichir en vendant des calculatrices ! Je vends juste certaines calculatrices qui me plaisent moins pour en acheter d'autres qui me plaisent plus. Je suppose que beaucoup d'entre vous connaissent ça ?

(12-15-2013 04:04 PM)Thomas Radtke Wrote:  Seriously, I'd immediately report such a post after contacting the 'seller' just to get an ebay number. This is spam, IMO.

Je ne sais pas pourquoi ce membre dit cela, en tout cas il ne m'a jamais contacté.

Meilleures salutations à tout le monde.
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Messages In This Thread
RE: How to post create an account to HP advertisement? - eccehomo - 12-16-2013 09:35 AM



User(s) browsing this thread: 2 Guest(s)