INPUT & EVAL()
|
07-24-2018, 10:37 AM
(This post was last modified: 07-24-2018 10:37 AM by Tyann.)
|
|||
|
|||
INPUT & EVAL()
Bonjour
j'ai fait quelques essais avec INPUT et EVAL() mais je n'obtiens que des messages d'erreur. Quelqu'un aurait-il fait des essais concluants ? Hello I did some tests with INPUT and EVAL() but I only get messages error. Has anyone done any conclusive tests? Sorry for my english |
|||
07-24-2018, 10:56 AM
|
|||
|
|||
RE: INPUT & EVAL()
I have tried this:
Code:
The default {reset,initial} parameters work, however, manually inputting new, (or changing existing) values, doesn't work. There are probably better ways to do this, but this is where I am at the moment... -Dale- |
|||
07-24-2018, 04:24 PM
|
|||
|
|||
Code: EXPORT INPEVAL Viga C | TD | FB |
|||
07-24-2018, 04:36 PM
|
|||
|
|||
DrD
Désolé j'ai été un peu laconique, message posté juste avant de partir au travail, mais je voulais parler des nouvelles possibilités offertes par la mise à jour. Sorry I was a bit laconic, message posted just before going to work, but I wanted to talk about the new possibilities offered by the update. Carlos295pz Super, c'est exactement ce que j'essayais de faire, merci beaucoup. Excellente cette nouvelle possibilité. Great, that's exactly what I was trying to do, thank you very much. Excellent this new possibility. Sorry for my english |
|||
« Next Oldest | Next Newest »
|
User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)